TerraByte support; snel en duidelijk

Gebruik het formulier hier rechts om een verzoek tot support door te sturen. Verdere gegevens vindt u op de contactpagina.

Wij streven naar een persoonlijke serviceverlening. Dus geen wachtrijen of het doorlopen van keuzemenu’s maar direct contact met een vast contactpersoon met verstand van zaken.
Wij garanderen snelle support en dat 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De aanvragen per mail / ticket of telefoon worden altijd direct in behandeling genomen. Buiten kantooruren gaat de afhandeling van mails / tickets uiteraard gewoon door en kunt u dringende zaken indien gewenst ook telefonisch met ons opnemen.

Bereikbaarheid tijdens de voorjaarsvakantie 2017

Gedurende de periode van 24 februari 2017 t/m 1 maart 2017 is onze telefonische helpdesk gesloten. Uiteraard staat onze helpdesk wel dagelijks tot uw beschikking via email (helpdesk@terrabyte.nl) of support ticket (zie hiernaast). Indien u in geval van nood toch graag een medewerker persoonlijk wenst te spreken dan kunt u ons algemene nummer bellen en zal u worden doorgeschakeld.
Zie eventueel de contactpagina voor nadere gegevens.

Verstuur een support ticket

Uw naam:

Uw emailadres:

Uw klantnummer:

Betreft:

Uw bericht: